Friday, April 3, 2009

Datuk Mohd Shafie Hj Afdal - Kejutan yang luar biasa dan Tetap diyakini


Syabas dan tahniah diatas kejayaan besar YB Datuk Seri Mohd shafie Afdal anak sabah pertama yang mampu duduk dikursi no 3 kepimpinan tertinggi UMNO . Justru bagi rakyat Sabah ramai yang melihat kejayaan beliau ini bukalah suatu yang biasa akan tetapi kejayaan yang luar biasa dan bersejarah ,dimana mandat besar yang diberikan merupakan hadiahkan dari sebilangan penyokong dan perwakilan kepimpinan rakyat di tanah semananjung. Jika ditinjau secara dalam tentunya pemilihan ini dibuat oelah kalangan perwakilan dari negeri - negeri disemanajung yang sedikit sebanyak mahu memberikan teguran terbuka kepada pimpinan meraka di semanjung bertapa pentingnya memperkukuhkan perpaduan .

Apa pun kami rakyat di sabah khususnya ahli ahli UMNO berterima kasih kepada perwakilan di semenanjung yang telah mengiktiraf wakil - wakil pemimipin kami yang lahir dari sabah . Bagi kami di sabah akan terus memberikan sokongan yang tidak berbelah bagi ...kepada beliau Insyallah ...!!!!

2 comments:

USD said...

Harapan kitani untuk mengubah lanskpa politik sabah...ndalah durang saja!

TAAVEEKUN PERAK said...

Ingatlah, agama Islam yang kita anuti hari ini adalah hasil pengorbanan, air mata, darah dan nyawa 125,000 orang Nabi dan 313 orang rasul. Jangan gadaikan hanya kerana semata-mata untuk undi pangkah di kertas pilihanraya sehingga membesarkan perpecahan dan melemahkan Islam serta ummatnya!